Club Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Optie A of Optie B

Welke vinden jullie beter?
Optie A
Optie B

Welke is beter, Optie A of Optie B? Graag antwoorden op bovenstaande poll.

Optie A Optie B

Hoi Marjoline,

Het lukt dus niet om alles op één lijn te krijgen dan is optie A in mijn ogen de beste optie.

Groetjes,

Jan

Hoi allemaal,

Optie B heeft mijn voorkeur 🙂 Daar wordt nog wat van de achtergrond prijsgegeven en je ziet meer van de auto's op het plaatje.

Groetjes,
Ton

Rectificatie, is optie B met de kolom nieuws naar de derde plek dan liggen de rode balkjes vrijwel gelijk en komt de laatste kolom iets lager maar die heeft meer tekst.

Groetjes,

Jan

Hoi heren,

In alle opties is de textbox nu even groot. Die aanpassing is dus uiteindelijk gelukt. Als we de text ook even groot willen hebben dan moeten we het daar nog over hebben, dat vereist iets van de auteurs.

En de volgorde is telkens anders, daar hadden we het eerder over gehad. Het idee erachter is dat telkens als iemand de site opent, iets anders eerst komt, en dus de aandacht krijgt.

Kijk hier even in het echie, Ton, dan zie je hoe met het scrollen de achtergrond langs komt. Maar die heeft men op een gegeven moment ook wel gezien denk ik.

Alternatief-Welkom -4

Groetjes,

Marjoline

Overigens, Anneke vond ze allebei even goed. Zij stelde ook voor om de kleurenvolgorde van de Italiaanse vlag aan te houden. Als de meerderheid dat vindt, dan kunnen we dat aanpassen. Wat heeft jullie voorkeur:

1. Volgorde van de Italiaanse vlag?
  2. Wisselende volgordes?

Groetjes,

Marjoline

Goedemorgen allen,

Optie 1 lijkt mij het beste.

Groetjes,

Jan

Hi,

Maakt mij eigenlijk niet veel uit.

Groetjes,
Ton