Club Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Wat vind je van onze nieuwe website?

Geef je waardering aan voor de nieuwe website
1. Ik vond de oude website beter
2. Ik vind dit niet beter en niet slechter
3. Ik vind dit een kleine verbetering
4. Ik vind dit echt een verbetering
5. Ik vind deze website een verademing, mooier, stoerder en makkelijker

Wij hebben geprobeerd alle tips and wensen zo goed mogelijk te verwerken in onze nieuwe website, en zijn nu dan ook enorm benieuwd of jullie het de moeite waard vinden.

Wij zouden het leuk vinden als jullie dit in bijgaande pol zouden willen aangeven.

Hoi Marjoline,

website ziet er goed uit. Ik kan niet echt oordelen over de oude situatie omdat ik pas lid ben en niet echt de vorige website gezien heb.
De nieuwe is wel erg duidelijk en overzichtelijk.

Mvgr,  Evelien

Dankjewel voor je reactie, Evelien.

Dat is inderdaad wat we wilden bereiken. Fijn om te zien dat dat nu ook zo ervaren wordt.

Vr. groet, Marjoline

Deze website loopt veel beter, alleen zocht ik naar het knopje om in te loggen.
Dat zou ik in de zijbalk zetten en niet onderop. Maar verder TOP!

Dankjewel, Will en Hans!

Je was al de tweede met die opmerking, en in feite stond inmiddels de login/uit dan ook al in de zijbalk onder de "Welkom" knop als eerste submenu, maar kennelijk was dat toch nog te verstopt. Ik heb het nu een primaire plek gegeven onder het menu in de zijbalk, is dat handiger zo? Zie je het? (Anders misschien even de pagina verversen.)

ik heb het verschil nog niet echt gemerkt eigenlijk? Lay out is toch hetzelfde hè?

Wat ik persoonlijk vind (ja er wordt om een mening gevraagd 🙂 ), is dat er eigenlijk teveel verschillende kleuren en te veel verschillende lettertypen in zitten. Ik zie blauw, groen, rood, wit, zwart.

En de lettertypes zijn overal anders. Links bij de "indeling" is weer anders dan de letters Club Forum. De letters daaronder in de groene balk zijn weer anders, dan antwoord plaatsen is weer anders, en de letters waar je hier mee reageert zijn ook weer anders.

Hoi Jan,

Kijk je op je mobieltje? Want dan kan het menu vergelijkbaar lijken. Hieronder het verschil tussen de twee sites, links de nieuwe, en rechts de oude, op pc. Zoals je ziet was het voorheen nogal obscuur, en is het nu duidelijker wat er zoal te vinden is op de site.

En blauwe letters? Waar zie je die? Dat zou inderdaad niet moeten. Onze kleuren zijn de kleuren van de Italiaanse vlag en zwart erbij. Wat verder de verschillende lettertypes enzo betreft, dat is tegenwoordig niet zo'n groot probleem meer. In zo'n site - die we zoveel mogelijk gratis in elkaar moeten zetten - komen veel gratis plugins om de hoek kijken, en die kunnen inderdaad ook verschillende lettertypes hebben. Zelf vind ik het al geweldig wat we tegenwoordig zomaar (bijna) gratis in de schoot geworpen krijgen door allerlei nerds die de wereld dat allemaal zomaar ter beschikking stellen. We hebben tenslotte niet het miljardenbudget van een Facebook om mee te werken. 😉

Hoi Marjoline,

Eindelijk is mijn chromebook binnen en daarnaast loopt de verbouwing uit 🙁 Ik zie dat het lay-out wise gezien zaken strakker zijn geworden. Perfect. Ook onderaan gescrolled zie ik duidelijk gegroepeerd de mogelijkheden staan. Perfect gedaan!

Naar mijn mening is dit nu een goede en duidelijke site geworden. Top!!

Groetjes,

Ton